24-8-23 Jimbaran

24 augustus 2023 - Jimbaran, Indonesie, Indonesië

Onze laatste vakantiedag! We ontbijten opnieuw om 800 uur om dan weer met een taxi naar kuta beach te gaan. Het laatste relaxte stranddagje. Weer allemaal een bedje en parasols en dan voornamelijk liggen…

maar de jeugd wil nog een wave catchen dus huren we surfboards en gaan ze het water in. De zee heeft vrij hoge golven en er is een flinke stroming dus het is hard werken. Na een uur vallen ze moe op hun bedjes!! Zo werd er vandaag 3x een uur gesurft met veel enthousiasme en met wisselende resultaten 😂. Het ziet er toch makkelijker uit dan het is!

het was in ieder geval een leuke invulling van de laatste stranddag!

onze vakantie zit erop , helaas. We hebben enorm genoten van deze rondreis door Bali. Prachtige natuur, ongelofelijk aardige bevolking, veel gehoord en geleerd over het hindoeïsme en hun rituelen , en afgerond met activiteiten als atv rijden, raften, downhill fietsen, vulkaan beklimmen en balinees koken. Dat laatste gaan we in Nederland zeker uitproberen!