Terug naar huis

18 augustus 2018 - New York City, Verenigde Staten

18-8

Het zit erop, na 3 geweldige weken in de USA.

Na een gek gevalletje om 5.30 uur  waarbij we gemorrel hoorden aan de deur van  ons appartement en er vervolgens een aziatische meneer de kamer in wil lopen, schrikt van mijn reactie en zich vervolgens excuseert en verdwijnt staan we tegen 9.30 uur op. Aankleden en inpakken , om 10.30 uur moeten we uitchecken.

Om 1100 uur worden we opgehaald door de shuttle. Die zou er 2 uur over kunnen doen afhankelijk van het ophalen van anderen en het verkeer.

We hebben besloten om op het vliegveld te wachten enniet in een bloedhete, plakkerige stad met bagage.

Een soepele transfer en binnen een uur staan we op het vliegveld. Na inchecken en bagage dropped nemen we uitgebreid de tijd  om te lunchen.

Iedere tafel heeft hier iPads staan waarop je eten en drinken kan bestellen maar ook kan internetten

Dus iedereen zit de tijd door te komen  op zijn eigen apparaat. Ik ga alvast googlen naar de volgende vakantiebestemming ;-)

Om 17.30 vliegen we terug

1. Walter:
    18 augustus 2018
    Heel goede reis terug!
    Wij brengen de komende 7 uur slapend door.
    Liefs papa / grootvader
  2. Diana:
    18 augustus 2018
    Ik heb weer genoten van de verslagen van jullie reis geweldig! Een goede terugreis en tot in Holten kus Diana
  3. Wleenaers:
    19 augustus 2018
    jullie kunnen nagenieten van een prachtige geslaagde reis er nog veel over praten met elkaar anders is het zo weer kwijt welkom thuis in holten ,spreken elkaar later denk ik? liefs cok