Sydney

27 augustus 2017 - Sydney, Australië

27-8

Alles weer ingepakt en richting Brisbane airport gereden, de auto ingeleverd en vervolgens het vliegtuig richting Sydney!!

Het is maar 1 uur en 11 minuten vliegen maar de cabincrew krijgt het voor elkaar iedereen te voorzien van een wrap en wat drinken!! Toch anders dan de europese maatschappijen doen.

We hadden een shuttle geregeld vanaf het vliegveld maar helaas bleek dit niet helemaal goed te zijn gegaan. Na een uur wachten en veel telefoontjes gelukkig alsnog naar het hotel gekomen. Daar spullen neergezet en op weg naar het centrum. Het is inmiddels 1630 als we bij het operahouse aankomen en helaas is het gaan regenen. We nemen de ferry boot naar manly, een voorstadje die aan de andere kant van het water ligt en zo kunnen we mooi de kustlijn van Sydney zien. In Manly gaan we wat eten en als het donker is nemen we de ferry terug en zien we Sydney met brug en operahouse prachtig verlicht.

Het is inmiddels wel koud en winderig maar gestopt met regenen. We moeten er wel even aan wennen dat het hier maar 15-17 graden is!!

Met de trein zijn we in 15 min weer bij ons hotel, lekker warme douche en slapen, morgen gaan we Sydney verkennen met de fiets! Een tocht van 4 uur met gids.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Wleenaers:
    28 augustus 2017
    wat jammer van de temp. en regen !! veel plezier!!