Sydney

29 augustus 2017 - Sydney, Australië

29-8

Vanmorgen gaan we naar de sydney tower, het hoogste gebouw in Sydney en je kunt aan de bovenkant buitenomlopen over een glazen ondergrond, dat leek met name Rob met zijn hoogtevrees heeeeel leuk.

We lopen de  route want Sydney is een hele leuke stad om te lopen, veel groen en parken maar wel heuveltje op heuveltje af dus wel zure beentjes na een dag lopen.

De sydney tower is 263 meter hoog, met de lift richting een uitkijk op 250 meter hoog en vervolgens wort je geketend om buiten rondom de toren te gaan en is er 2 x een uitkijkplatform met glazen bodem en kijk je dus 263 naar beneden russen je voeten door, ook heel leuk is om er op te spingen!! Een mooi uitzicht over Sydney waarbij alle highlights te zien zijn!

Vervolgens met de bus naar Birkenhead point waar een factory outlet zit en de kinderen nog graag even wilden gaan kijken.

Gelukkig vinden de 2 jongsten nu ook mooie schoenen en de joep nog wat shirts dus iedereen tevreden.

We gaan terug richting het centrum en wandelen door chinatown, we eten een burrito bij een mexicaan ( ja dat is echt ons favoriete eten;-)) en zijn dan voldaan en nemen de trein terug naar kings cross waar ons hotel vlakbij zit.

Nu spullen inpakken en dan zit onze geweldige reis erop, het is enorm snel gegaan en wat hebben we veel nieuwe dingen gezien en gedaan en wat hebben we veel dieren in het wild gezien. Een topreis die we zo opnieuw zouden willen doen. We gaan alvast plannen maken voor een volgende trip ;-)

1. Walter:
    29 augustus 2017
    Wat dachten jullie van de nederlandse eilanden?!
    Goede reis, papa