Las vegas naar washington

11 augustus 2018 - Washington D.C., Verenigde Staten

Na een onbijtje met pannenkoeken en wafels worden we door de auto van het hotel naar het vliegveld gebracht. We moeten bij een balie inchecken ivm een computerstoring dus sluiten we aan in de rij. Opvallend is dat als europeanen moeten wachten dat ze dan onrustig worden. Amerikanen wachten gewoon.

Na het inchecken kunnen we met een train naar de vertrekhal. Door de computerstoring zijn alle procedures langer dus kunnen we 45 minuten later dan gepland gaan boarden. We verbazen ons over de hoeveelheid en de grootte van de handbagage van iedereen. Het is zoveel dat wij alle 6 de rugzak bij onze voeten moeten houden omdat er geen ruimte meer is. Ik voel een briefje naar united airlines aankomen....;-)

De vlucht prima, beetje hobbelig hier en daar maar om 21.30 uur landen we in washington. De van te voren geboekte shuttle is er snel en in 30 min zijn we in ons hotel. Het is inmiddels 2300 en na nog wat drinken en lekkers stappen we in bed.