Miami 21-8

23 augustus 2022 - Miami, Florida, Verenigde Staten

Het plan was de Everglades maar we konden geen fietsen meer reserveren voor de geplande fietstocht dus even een slight change of plans!!

We gaan vanochtend wandelen in de wijk Wynwood. Een wijk die in het verleden nogal ruig en gevaarlijk was maar waar in de loop van de jaren aan is gewerkt en staat mn bekend om zijn graffiti art op vele gebouwen. Ee zitten echt hele mooie en bijzonder graffiti ‘s tussen!! Heel mooi om te zien!

Daarna zijn we naar bayside gereden, downtown Miami aan het water waar we een boottocht gedaan hebben, extreem toeristisch langs de miljoenenoptrekjes van bekend USA. Maar niets leukers dan je vergapen aan (minder) mooie huizen van Will Smith, Shaquille O’Neal, Shakira, Gloria Estefan, P.Diddy, Jennifer Lopez, Rihanna, het vroegere huis van Frank Sinatra en van Al Capone. En vanaf het water een prachtig uitzicht op de skyline van Miami.

We eten een keer in ons huis ( verse groente, heerlijk!!) en gaan ‘s avonds naar een bowlingcentrum. Ook dat is op zijn Amerikaans: groot groter grootst , veel licht en harde muziek en op zo’n 50 tv schermen allerlei sportwedstrijden. We bowlen 90 minuten waarbij Rob de overall winner is!! Een gezellige avond!!

Morgen gaan we alsnog een dagje naar de Everglades!!