Bali 6-8

6 augustus 2023 - Canggu, Indonesië

Gisteravond om2130 moe de bedjes ingedoken en na 12 uur slapen iedereen fris en fruitig om 1000 uur aan het ontbijt. Heerlijk buiten, supervriendelijke mensen en heerlijk gegeten. Vervolgens naar het strand voor een relaxte dag. Een zee met flinke golven. Je kon er nauwelijks in blijven staan. Lotte dacht het haar droog te houden maar ging bij de eerste golf onderuit en we zagen alleen nog spartelende voeten, erg geestig. S middags wilden ze zich alle 4 wagen aan surfen dus na een korte instructie alle 4 met een eigen instructeur het water in. Dat was toch moeilijker dan gedacht maar ze konden allemaal op de plank blijven staan en vonden het allemaal machtig leuk maar heel vermoeiend. Of we nog tijd hebben deze vakantie om weer te gaan surfen, dat zal vast lukken.
het wordt langzaam wat schemeriger. De zon gaat hier rond 1800 uur onder, we bekijken het vanuit een strandtent met een borrel en borrelhappen terwijl we spelletjes doen, heerlijk!!!

we eten in een tentje waar live muziek wordt gemaakt. Gezellige afsluiting met opnieuw lekker eten. Da balinees weet wel wat lekker is!!

morgen haalt Putu, onze gids, ons op voor een excursiedag naar een tempel en rijstvelden . We zijn benieuwd!

1. Marielle:
    6 augustus 2023
    Klinkt heel goed! Zetten jullie ook nog foto’s erop? De foto’s die Ik nu zie zijn van vorig jaar 🤣 blijf genieten. Liefs van ons vijven