Las vegas

10 augustus 2018 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

10-8

Om 800 uur eruit, laatste spullen in de tassen, camper opruimen en voor het oog schoonmaken. Nog een laatste keer onbijten in de camper en dan rijden we tegen 1000 uur richting het hotel waar we een nacht zullen verblijven. We boffen en kunnen direct inchecken. 2 kamers , 1 voor de jeugd en 1 voor ons. Dat is ook wel weer eens prettig😇. Enorme goede aircos dus heerlijk koel. Daarnaast goede wifi. De kids blijven in het hotel als Rob en ik de camper gaan terugbrengen. We worden natuurlijk gecontroleerd en vanwege de gebroken spiegel moeten we een accidentrapport invullen. Uiteindelijk blijkt alles verzekerd en moeten we alleen een accidentfee betalen van 75 dollar. Maar de computer werkt kennelijk niet mee en de dame besluit het ons kwijt te schelden!! Dat wordt een extra groot ijsje vandaag.

Terug in het hotel besluiten we om naar de hall of pinballs te gaan. Een hal met alleen maar flipperkasten. Het is 4 km lopen en dat in 40 graden in de schaduw... en we lopen in de zon. Tering wat is dat warm. Maar de hal is geweldig, flipperkasten uit de jaren 70 tot heden waar je voor 25-75 dollarcent per spelletje op mag spelen, daar zijn we wel een tijdje zoet geweest. Terug besluiten we de bus te nemen, gaan zeker niet sneller maar wel minder lopen. Even afkoelen in het zwembad en dan weer op naar de strip.

Even loeren in de coca cola store en de m&m store, dat is 4 verdiepingen met m&m’s!!,

Vervolgens naar hotel new york. Daar gaat een giga achtbaan doorheen waarvan je ook nog kan kiezen om er met een virtual realitybril in te gaan. Merel en Joep zijn de bikkels die er in willen, Joep zonder en Merel met bril. Ze komen erg enthousiast terug, het ging met 67 miles per uur....Ondertussen maken Lotte en Pim de spelletjeshal onveilig. Die is zo groot dat je er makkelijk in verdwijnt, een waanzinnige hoeveelheid spelletjes, veel plezier gehad. We lopen weer terug langs de strip en zien nog even de fonteinshow bij het bellagio hotel, altijd heel mooi. Tegen 24 uur zijn we gesloopt en terug op de kamers, lekker douchen en dan slapen.

1. Walter:
    11 augustus 2018
    Wij zijn een uur geleden teruggekeerd uit Twente!
    Daar waren wat minder spelletjes, maar wel goed weer, minder mensen(veel fietsers)en een zeer goede keuken en dat maakt ieder spel overbodig?!

Jullie een goede vlucht naar Washington en benieuwd naar jullie berichten daar.
    Liefs papa
  2. Wleenaers:
    11 augustus 2018
    die flipperkasten hebben niet contant geld opgeleverd???
    liefs mam
  3. Marielle:
    12 augustus 2018
    Wifi op de airport, dus eindelijk weer mogelijkheid om verhalen te lezen. Jullie genieten, dat is duidelijk. En een hal met zoveel flipperkasten, lachen hoor, nog veel plezier., liefs marielle
  4. Mark:
    13 augustus 2018
    WoW dat klinkt goed al die spelletjes en shows :-)