Black hills

1 augustus 2018 - Black Hills, South Dakota, Verenigde Staten

1-8

Vanmorgen de wekker op 6.30 uur!! Om 700 uur rijden we naar black hills outdoor fun waar we vanmorgen met een 6 persoons off road wagentje onder leiding van een gids de black hills onveilig gaan maken.

Natuurlijk eerst de papieren ondertekenen dat we zelf het risico dragen als we gewond raken of dood gaan..... dan helmen op behalve pim, die past hem niet dus moet hij hem in zijn hand meenemen voor het geval er controle onderweg is.

Rob achter het stuur gaan we op weg, prachtig hoe je hele andere routes neemt zo door de bossen, berg op, berg af. Onze gids Chuck vertelt ons bij tussenstops over het gebied in de tijd van de goudmijnen en laat ons de resten ervan zien. Onderweg probeert rob zo hard mogelijk door de plassen te gaan wat ons modder tot achter onze oren oplevert, erg grappig, met name Merel en Lotte die voorin zitten komen zwart terug. Merel vindt het machtig mooi en gaat  bij een plas steeds op rob zijn rechtervoet staan zodat hij meer gas geeft!!!

We zien er niet uit als we terugkomen maar hebben erg veel lol gehad.

‘S middags staat de rit naar Sheridan op het programma, 3 1/2 uur rijden. De jeugd vermaakt zich met hun apparaten en behalve tijdens een stop bij de subway horen we ze niet. Tegen het eind van de middag zijn we in sheridan, doen boodschappen en chillen op de camping.

Het plan was morgen naar red lodge te gaan om de dag erna de “ beartooth highway” te nemen naar yellowstone national park. Dit zou de mooiste highway zijn door de rocky mountains maar vanmiddag zagen we een folder erover en blijkt het opnieuw een extreem slingerende weg te zijn zonder vangrail. We besluiten dit niet te doen en gaan morgen naar Cody, een echt western plaatsje waar we in de avond naar een rodeo hopen te gaan.

1. Wleenaers:
    2 augustus 2018
    happy familie ,verstandig om niet de kronkelweg te nemen
    een hele wisselende reis waar iedereen van geniet! veel plezier
    niet zelf op de rodeo gaan zitten! liefs