Princeville

11 augustus 2019 - Princeville, Hawaii, Verenigde Staten

10-8

Vandaag starten we rustig op.  Al zijn we nog steeds vroeg wakker maar Lotte lukt het om tot 800 uur uit te slapen. We brengen de ochtend door bij het zwembad van het park en luisteren naar muziek en lezen wat. Ondanks factor 50 verbranden we al snel!!!

in de middag gaan we naar princeville ranch waar we een combinatie van paardtijden en ziplinen gaan doen. Ik blijf die paarden toch indrukwekkend groot vinden ( en wat stinken ze toch) maar de paarden wandelen rustig achter elkaar aan, mijn paard (chip) en het paard van Lotte (charlie) blijken dikke vrienden en blijven continu bij elkaar in de buurt dwz de kop van mijn paard zit tegen de kont van Lottes paard.  Na 3/4 uur rijden stappen we af om een aantal ziplines te doen, kabelbanen net als thijs en niels alleen dan over een diepe en groene vallei. Het is een prachtig gebied uitkijken over de bergen. De laatste zipline heeft een hoogte van 15 verdiepingen, super cool!!

na afloop rijden we terug naar het huis, we blijken toch iets meer verbrand dan gedacht. Een deel duikt nog even het zwembad in om de brand af te koelen. Daarna weer spullen inpakken want morgen staan we weer om 600 uur op om te vliegen naar eiland Maui, een vlucht van 49 min. inclusief taxiën. De vorige vlucht van 45 min zaten we effectief 20 min in de lucht😉.

1. Marielle:
    11 augustus 2019
    Grappig ik vind paarden ook altijd zo stinken... maar goed wel een leuke manier van vervoer en dat ziplinen is natuurlijk geweldig (ook voor rob? Die houdt niet zo van hoogtes?). Goede reis straks! Op naar Maui, ben benieuwd wat dat eiland jullie brengt. Liefs voor jullie alle zes