park city/ cedar city

7 augustus 2018 - Cedar City, Utah, Verenigde Staten

Na een ontbijt buiten met uitzicht op het meer vertrekken we om 900 uur richting park city. Een plaats vlak bij salt lake city. Bekend van de winterspelen van 2002. Hier zijn de schansen die indrukwekkend hoog zijn!! Daarnaast is hier een merkenoutlet waar de kinderen los willen gaan. Dus ik ga dat doen wat ik het allerliefste doe...... winkelen🤨 er wordt aardig op los geshopt en iedereen komt met spullen terug in de camper, behalve ik natuurlijk, ik ben er om alles af te rekenen.

Na een late lunch bij taco bell vertrekken we om 15.30 uur voor de 4 uur durende rit naar cedar city, een plaatsje opeen uur of 3 van vegas af. Bij aankomst duikt merel het zwembad in en de rest knabbelt een chipsmaaltijd weg aan  de pichnicktafel, lekker buiten zitten. Het is aangenaam warm. In de bergen kon het ‘s avonds erg afkoelen maar dit zijn de zwoele zomeravonden.

Morgen gaan we naar valley of fire, ongeveer een uur van las vegas af. Een natuurpark met rode rotsformaties.