valley of fire/las vegas

8 augustus 2018 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

8-8

We hebben allemaal matig geslapen door de vele lichten en geluidn op deze camping dus staan we wat later op. Om een slechte nacht goed te maken onbijten we met toast met gebakken ei, yoghurt, fruit en muffins, het kan slechter😃.

We moeten vandaag 2 1/2 uur rijden naar valley of fire, zo genoemd vanwege de rode rotsformatie. De rit gaat prima, als we uitstappen bij het visitorcentre vallen we bijna achterover , het is hier ruim over de 40 graden! Er wordt ook afgeraden om trails te gaan lopen vanwege de extreme hitte. We rijden naar verschillende uitkijkpunten maar 500 m lopen voelt als 10 km. We besluiten dan ook verder te rijden naar las vegas en daar een camping met zwembad te zoeken. Die vinden we bij de Koa in sams town, het is niet veel bijzonders en het ligt ver van de strip maar voor 1 nacht prima. Airco in de camper aan want buiten is het echt snoeiheet, in de zon kun je echt niet zitten. We duiken en zwembad in, beetje theewater maar het verkoelt toch. Als enige op de hele camping maken we zelf eten en eten dat buiten op, de zon is onder, de temperatuur is nog 38 graden en dat zal het waarschijnlijk ook blijven vannacht.

Zo maar even een milkshake halen bij de mac, die hebben ze hier op iedere hoek, dat scheelt😄.

Morgen gaan we naar een schietbaan en naar een shopping mall. De jeugd hoopt nog wat te scoren.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Wleenaers:
    11 augustus 2018
    prachtig maar wel erg heet! leuk die foto,s!!!!!
    liefs