Vertrek naar san francisco

3 augustus 2019 - San Francisco International Airport, Verenigde Staten

Vandaag begint (eindelijk) de reis naar Hawaii!!

om 900 uur vertrekken we richting Pepijn die ons weer op schiphol af zal leveren, fantastisch die valet parkingšŸ˜.

we zijn al voor elven op het vliegveld rekening houdend met zomerdrukte maar datĀ bleek niet nodig! Binnen een half uur waren we ingecheckt en door de douane!!

Geluncht en vervolgens nog een uurtje de beentjesĀ strekken voordat we om 1400 uur gaan boarden. We zitten geweldig! WeĀ haddenĀ  onszelf al getrakteerd op economy plusstoelen met extra beenruimte maar de voorste 3 stoelenĀ hebben Ā bijna een meter been ruimte. WeĀ kijken films, dommelen wat weg en worden meerdere malen verwend met etenĀ en drinken. Zelfs een snackzakje met zoutjes, zoute koekjes met kaas, stoopwafel enĀ KitKat.

we arriveren om 1700 plaatselijke tijd ( tijdsverschil met Nederland is 9 uur vroeger). DanĀ de controle die altijd wat uitgebreid is in de USA. Eerst bij een computer vingerafdrukken en foto en vragen beantwoorden en met de uitdraai daarvan in de rij voor de dounier. Er staat een gigantische rij met mensen maar we hebben geluk en worden naar een nieuw geopende balie verwezen waar maar 6 mensen voor ons staan dus we zijn er zo doorheen! Koffers arriveren vlot en vervolgens door de shuttle van het hotel opgehaald.Ā

Voor ons gevoel is het inmiddels 0400 uur dus een beetje moe!

we halen bij de supermarkt nog even iets te eten en drinken en na een douche liggen we om 2030 uur ( voor ons dus 0530 uur! ) in bed.

morgen gaan we naar gevangeniseiland Alcatraz in de baai van San Francisco

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

Fotoā€™s

1. Walter:
    3 augustus 2019
    Lijkt ons heerlijk: zo'n vlotte start.
    Tel wel je kinderen als jullie Alcatraz verlaten?!
    Liefs papa
  2. Wleenaers:
    3 augustus 2019
    Alles is allemaal positief verlopen nu uitrusten en het grote avontuur is begonnen! Deze reislog is veel simpeler!
    Maar wegblijven van de beide dochters op de hoogte!
    Veel liefs beleef mooie dingen!
  3. Jess en pino:
    3 augustus 2019
    Lekker bezig Holten! Geniet ervan.. en nogmaals je kunt blijven slapen op Alcatez.. laat Joep maar achter šŸ˜ŽšŸ˜œ
  4. Marielle:
    3 augustus 2019
    Fijn zo relaxte start, ben heel benieuwd naar Alcatraz? Moet heel bijzonder zijn. Hadden jullie niet zo'n "backstage" tour? Geniet, liefs uit Colombia