Cape tribulation

26 juli 2017 - Cape Tribulation, Australië

25-7

Vandaag starten we rustig met uitslapen, rustig ontbijten en genieten van de prachtige omgeving van ons huis.

's Middags gaan we naar cape tribulation om te gaan jungle surfen, wat inhoud via een kabel je van het ene platform naar het andere laten gaan, op 20 meter hoogte tussen de bomen van het regenwoud. Geweldig, de ene keer ga je snel, de andere keer langzaam en alle tijd om het inmense regenwoud in je op te nemen. Je start de eerste 4x als duo, dan 2x alleen waarvan je 1x onderste boven kan gaan, brilliante ervaring, het regenwoud zo bekijken. Daarna een hapje gaan eten om ons 's avonds opnieuw te verzamelen om een nachtwandeling te maken. We lopen met een zaklamp achter een gids aan, helaas een oersaaie man maar zien veel spinnen, een lizard, 2 slapende grote vogels, een wandelende tak , slapende vlinders en kikkers.

Daarna in het stikdonker terug naar huis rijden, wat een uitdaging is in het regenwoud ;-) maar met een slakkengangetje kom je ook thuis!

Morgen gaan we weg uit de daintree om naar port douglas te gaan, een plaatsje aan de kust van waar we snorkeltochten gaan maken

1. Wleenaers:
    26 juli 2017
    fijn ,de foto,s zijn nog mooier dan onze fantasie ,lot je hebt nu geen last meer van de spinnen?!?!! wat een luxe huis joh komen er nog meer aan??