Noosa

23 augustus 2017 - Noosa Shire, Australië

23-8

We nemen een lekker luierochtendje. Om 800 uur al lekker in het zonnetje bij het zwembad, even bubbelen in de whirlpool en lezen.

Om 1000 uur is iedereen wakker en maakt Rob weer een lekker ontbijtje dit keer met roerei en vers fruit.

Om half 12 lopen we naar de noosa river waar we een bootje gaan huren voor de middag. Met minimale instructie gaan we de rivier op, eerst richting open zee maar we slaan af om langs een villawijk te varen waar we ons vergapen aan de mooie huizen, vervolgens gaan we meer de rivier op en komen door mangrovebossen.

Rob en ik kunnen  heerlijk gaat zitten want we hebben 4 skippers aan boord die omstebeurt sturen. En zo hebben we heerlijke uren op het water, als de zon er is liggen we lekker te bakken, als er een wolk voorschuift wordt het iets koeler.

Terug bij het huisje duiken de kinderen in de whirlpool totdat ze eruit zien al gerimpelde oude vrouwtjes!!

Lekker Bbq-en en dan een ijsje bij mcdonalds zodat de kinderen weer even nieuwe films kunnen downloaden;-)

Morgen gaan we naar de glasshouse mountains, een kleine 2 uur rijden. Helaas zijn de voorspellingen niet zo goed, morgen een regenachtige dag voorspeld maar we hopen dat de australische piet het fout heeft!!! We willen wandelingen maken en dat is toch leuker als het droog is.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl