Oahu

5 augustus 2019 - Makaha, Hawaii, Verenigde Staten

4-8

Vanmorgen de wekker op 600 uur . Om 6.30 uur worden we naar het vliegveld gebracht. Daar is het drukker dan verwacht dus komt het allemaal precies goed met labelen koffers, droppen van bagage, controle en dan door naar de gate waar we direct kunnen boarden

De vlucht naar Honolulu verloopt heel soepel en 5 uur later staan we op dit mooie eiland. We zijn nog wat tijdzones doorgegaan dus hebben nu 12 uur tijdsverschil met Nederland. We halen de auto op en rijden naar de noordwest kust naar Waianae. Een bijzonder gezicht een kristalheldere zee en ernaast hoge bergen met felgroene bedekking.

ons huis ligt op een vakantieparkje en is prima. We moeten erg wennen aan de warmte 32+ en voelen ons klam en vies. We besluiten dan ook om ipv een wandeltocht lekker naar het strand te gaan. Een mooi zandstrandje, heel rustig met een helderblauwe zee met geweldige golven! Soms 2-3 meter hoog en je kunt in de branding amper blijven staan. Joep, Pim en Merel vinden het fantastisch en vermaken zich kostelijk. Ik waag me ook nog even in zee, heerlijk water en de golven maken dat ik ook amper kan blijven staan! Dat vinden de kinderen natuurlijk een attractie op zich!Rob kijkt vanaf een laag strandstoeltje toe maar wordt verrast door een plotselinge golf die hem en het stoeltje flink onder water zet. En dat voor een man die zand haat, wij hebben er erg om gelachen.

Aan het eind van de dag spoelen we het zand van ons af en eten lekker mexicaans ( weer eens groente, leek ons wel zo gezond een keertje😁) We zijn een beetje rozig dus vanavond op tijd ons mandje in en dan morgen weer op naar nieuwe belevenissen.

1. Pepijn Leenaers:
    5 augustus 2019
    De foto's verraden al dat het een hele gave vakantie is! Leuk! Geniet ervan. Kus Pino, Jessica, thomas, Joep, Thijs en Julian
  2. Wleenaers:
    5 augustus 2019
    Goede reactie strand i.p.v. wandelen,en tot de knieën in zee he?🥰❤️
  3. Marielle:
    5 augustus 2019
    Gelijk hebben jullie, lekker naar het strand! En rob onder water hadden wij ook wel willen zien 😂 (Once in a lifetime...). Kan jullie verhalen lezen, maar foto's krijg ik alleen VS (vorige keer)? Wat doe ik verkeerd?
  4. Jes:
    5 augustus 2019
    Jammer geen foto van Dieuw in de wilde zee en van Rob onder het zand 😂😂
    Kids: jullie moeten dat beter regelen !