Naar darwin

22-7

Vanmorgen na het ontbijt alles weer ingepakt en vertrokken richting Darwin. onderweg stoppen we bij Fogg Dam waar een stuk wandelen, dit zijn de wetlands wat prachtig is maar dat vinden de muggen ook!!!!

We lezen dat de mug na iedere keer bloedzuigen een nest eitjes kan leggen dus nadat ze ons te pakken hebben gehad zijn we zeker 1 miljoen muggen rijker, dat zullen ze ons vast in dank afnemen. Met name Lotte is de bok en ziet eruit alsof ze de waterpokken heeft, flink krabben ;-)

Om 1300 uur hebben we een jumping crocodile tour. Geweldig!!! Met een open boot de Adelaide river op waar we veel krokodillen spotten. Krokodillen komen op het geluid van de motor af en al snel zwemt er een joekel naast ons die probeert vlees aan een hengel te pakken, hij springt hierbij tot 2/3 van zijn lengte uit het water, dat is bij deze 2-3 meter en dat is heel groot als je er vlak naast zit!!! En het geluid van de dichtklappende kaken is waanzinnig. Maar wel zorgen dat je hand er niet tussen zit ;-)

Nu even wifi pakken bij de mcdonalds en natuurlijk ook even snacken en dan naar het vliegveld van Darwin waar we over 4 uur vertrekken naar Cairns in het oosten, eerst een paar dagen regenwoud en daarna snorkelen op het great barrier reef, we hebben er zin in

1. Wleenaers:
    22 juli 2017
    weer prachtige, onwerkelijke verhalen!!heb je geen muggenspul mee? insmeren met citroen? goede reis op naar het volgend avontuur liefs mam
  2. Walter:
    22 juli 2017
    Lotte, toch wel muggen met smaak!

Dieuw, hoe bevalt het links rijden, veel toeristen, uit welke landen?
    liefs papa
  3. Mark:
    22 juli 2017
    Dat is een en al genieten zo te lezen. Prachtig al die beesten die we normaal alleen van de TV kennen. Op naar het volgende avontuur, veel plezier. En blijf schrijven en foto's sturen, super leuk! Liefs
  4. Wleenaers:
    26 juli 2017
    1000 en 1 nacht sprookje face timen was leuk ik moet alleen mijn mond leren houden?!?!? deze keer geen foto,s gemaakt?
    blijf genieten kus mam